1e fietstocht zit erop - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Arjan - WaarBenJij.nu 1e fietstocht zit erop - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Arjan - WaarBenJij.nu

1e fietstocht zit erop

Blijf op de hoogte en volg Arjan

10 September 2014 | Indonesië, Ubud

Hoi allemaal,

De eerste fietstocht op Bali is een feit. Nadat ik gisteren de fiets weer in elkaar gezet had en nog druk geweest ben met een kapotte km-teller. Maar met hulp uit nl een handleiding ontvangen van de extra teller die ik bij me had. Montage gelukkig goed gegaan, want vandaag bleek dat zonder de route niet te vinden geweest zou zijn.

Gisteren daarna voor het eerst gesurfd op de golven. Echt gaaf! Al was het alleen het begin op de al witte rollende golven. Kletsen met de lokalen op het strand en gegeten bij lokaal restaurantje aan gezamenlijke tafel met Duitse en Fransman. Morgen maar weer zo 'n warung hier opzoeken mee echt restaurant.

De tocht hoe was dat? Nou vooral heel veel verkeerden scooters. Ondanks dat ik vroeg weg was uit kuta. Onderweg ook een aantal rustige stukken door de rijstvelden gehad. En 2 tempels bezocht. Een beroemde Hindu tempel in zee, tanah lot. En de rustiger taman ayu .

Morgen blijf ik hier een dag. Wandelen door de rijstvelden en een voorstelling bezoeken. Daarna op naar lombok waarschijnlijk.

Groeten vanuit een relaxt en warm Bali.

Arjan

• 10 September 2014 - 13:45

Sharon Rolvink:

Hoi Arjan,

Wat fijn iets te lezen! Mooi dat dat kan zeg! En t bevalt ook nog wel daar lees ik! Fijn, hoop dat je aan het genieten bent en dat je ook een goede heenreis gehad hebt! Veel plezier en take care mate!

Groetjes, Sharon ( en Alfred & kids )